| 
 Bytom Odrzański , 10 lutego 2012 r. 
Otwarty nabór na partnera (z organizacji pozarządowej) 
w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” finansowanego  w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 
Gmina Bytom Odrzański 
na podstawie art. 28 a ustawy z dnia 6 grudnia 2006 roku o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. Nr 227 poz.1658 z późn. zm.) ogłasza otwarty nabór na partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” finansowanego  w  ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 
Celem projektu jest realizacja następujących zadań: 
- pokrycie kosztów dostępu do Internetu w gospodarstwach domowych na obszarze objętym projektem
 
- pokrycie kosztów dostarczenia, instalacji oraz serwisowania sprzętu komputerowego
 
- przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników końcowych projektu z zakresu obsługi komputera, korzystania z Internetu oraz nabycia innych umiejętności niezbędnych dla świadczenia pracy lub skutecznej edukacji przez Internet
 
- promocja projektu
 
 
  
Minimalny zakres zadań przewidziany dla partnera: 
- współudział w tworzeniu  wniosku o dofinansowanie projektu w oparciu o przedstawioną przez  Urząd Miejski w Bytomiu Odrzańskim koncepcję realizacji projektu,
 
- dokumentowanie działań przypisanych partnerowi, 
 
- zakup sprzętu  IT dla JST ( m.in. laptopy, programowanie)
 
- Dostarczenie, instalacja i administrowanie Portalem e-learningowym ( m.in. przeprowadzenie  szkolenia e-learning dla mieszkańców z zakresu obsługi komputera i skutecznej edukacji przez Internet, hosting, support)
 
 
  
Wymagania wobec partnera: 
- posiadanie statusu organizacji pozarządowej – odpowiedni wpis do KRS
 
- doświadczenie w pisaniu wniosków o dofinansowanie projektów z Funduszy Europejskich
 
- doświadczenie w realizacji  projektów finansowanych ze środków unijnych  i ich rozliczanie, 
 
- doświadczenie i potencjał do realizacji projektów zawierających komponent e-learningu
 
- posiadanie potencjału informatycznego do instalacji i administrowania Portalem e-learning
 
 
  
Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny być sporządzone w języku polskim i zawierać: 
- dane zgłaszającego (nazwa, adres, telefon, osoba odpowiedzialna),
 
- informacje na temat wkładu partnera w realizację projektu (zasoby: ludzkie, organizacyjne, techniczne i finansowe), 
 
- prezentację koncepcji realizacji wymienionych zadań przewidzianych dla partnera, 
 
- szacunkową wycenę zadań przewidzianych dla partnera, 
 
- materiały potwierdzające wymagane doświadczenie,
 
- charakterystykę podmiotu wraz z podaniem obszaru działania, doświadczenia, zasobów kadrowych, możliwości techniczno – organizacyjnych oraz doświadczeniem w realizacji podobnych projektów, w tym również jako partner. 
 
 
  
Oferty przygotowane przez potencjalnych partnerów powinny być zgodne z zasadami realizacji PO IG oraz obowiązującym w tym obszarze stanem prawnym. Informacje dostępne są na stronie www.poig.gov.p 
Wraz z ofertą należy przedłożyć: 
- aktualny odpis z rejestru potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących (organizacja pozarządowa), 
 
- sprawozdanie merytoryczne i finansowe (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) za 2011 rok (lub pełen rok obrotowy), 
 
- aktualny statut podmiotu, 
 
- pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno – prawnych, 
 
- pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli (w przypadku gdy umowę będą podpisywały osoby inne niż uprawnione do reprezentacji zgodnie ze statutem i odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego).
 
 
  
Przy wyborze partnera oceniane będzie min.: 
- zgodność działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa, 
 
- oferowany wkład potencjalnego partnera w realizację projektu, 
 
- współpraca z Beneficjentem w przygotowaniu projektu w zakresie przewidzianym dla Partnera, 
 
- doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze. 
 
 
  
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania oraz unieważnienia naboru bez podania przyczyny, a także wyboru tylko jednego partnera do realizacji projektu. 
Informacja o stronach umowy o partnerstwie oraz zakresu zadań partnerów zostanie podana do wiadomości publicznej na stronie www.bytomodrzanski.pl 
Termin składania (wpływu) ofert – 29 lutego 2012 roku. do godz. 15.00. 
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: 
  
Otwarty nabór na partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” 
Ofertę należy złożyć osobiście (w  godzinach 9:00 - 15:00) lub pocztą na adres:  Urząd Miejski 
Rynek 1  67-115 Bytom Odrzański  (Dla ofert przesyłanych pocztą liczy się data wpływu) 
Dodatkowe informacje na temat konkursu można uzyskać telefonicznie 68/3884022 lub drogą mailową: 
 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
  
			 |