Usuwanie wyrobów zawierających azbest w Gminie Bytom Odrzański PDF Drukuj Email
Urząd Miejski
Wpisany przez Administrator   
piątek, 19 grudnia 2014 11:02

INFORMACJA

Uprzejmie informuję, że Gmina Bytom Odrzański w 2015 r. będzie kontynuowała realizację programu „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne, Część III – Usuwanie wyrobów zawierających azbest". Dofinansowanie przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie Gminy Bytom Odrzański (bez ograniczeń dotyczących własności posesji, z których są usuwane odpady), obejmuje koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów azbestowych (bez kosztów zakupu materiałów budowlanych).
W związku z powyższym wszyscy zainteresowani usunięciem wyrobów zawierających azbest w 2015 r. powinni:
- złożyć do dnia 16.01.2015 r. w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim wniosek o dofinansowanie kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych, położonych na terenie Gminy Bytom Odrzański (pok. nr 10);
- zgłosić w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (kserokopię zgłoszenia oraz zgodę Starostwa Powiatowego należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim do dnia 27.02.2015 r.).

Jednocześnie informuję, że prowadzący działalność gospodarczą, będą zobowiązani do złożenia w Urzędzie Miejskim informacji dotyczącej pomocy publicznej.

Burmistrz Bytomia Odrzańskiego
/-/ Jacek Sauter