Informacja nt. usuwania azbestu PDF Drukuj Email
Urząd Miejski
Wpisany przez Administrator   
piątek, 04 listopada 2016 11:30

 Bytom Odrzański, dnia 4.11.2016 r.

Nasz znak: OŚ.604.19.2011

I N F O R M A C J A

 

Uprzejmie informuję, że Gmina Bytom Odrzański w 2017 r. będzie kontynuowała realizację Programu priorytetowego NFOŚiGW pn. „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”. Dofinansowanie przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie Gminy Bytom Odrzański (bez ograniczeń dotyczących własności posesji, z których są usuwane odpady), obejmuje koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów azbestowych (bez kosztów zakupu materiałów budowlanych).

W związku z powyższym wszyscy zainteresowani usunięciem wyrobów zawierających azbest w 2017 r. powinni:

-         złożyć do dnia 05.01.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim wniosek o dofinansowanie kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych, położonych na terenie Gminy Bytom Odrzański (pok. nr 10);

-         zgłosić w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (kserokopię zgłoszenia oraz zgodę Starostwa Powiatowego należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim do dnia 28.02.2017 r.).

 

Jednocześnie informuję, że prowadzący działalność gospodarczą i rolniczą, będą zobowiązani do złożenia w Urzędzie Miejskim informacji dotyczącej pomocy publicznej.

 

                                                                                    Burmistrz Bytomia Odrzańskiego

                                                                                                  /-/ Jacek Sauter