![]() | Dziś: | 1138 |
![]() | Wczoraj: | 1212 |
![]() | Ten tydzień: | 6149 |
![]() | Poprzedni tydzień: | 7075 |
![]() | Ten miesiąc: | 3352 |
![]() | Poprzedni miesiąc: | 24223 |
![]() | Od początku: | 2249126 |
Informacja nt. usuwania azbestu |
![]() |
![]() |
![]() |
Urząd Miejski | |||
Wpisany przez Administrator | |||
piątek, 04 listopada 2016 11:30 | |||
Bytom Odrzański, dnia 4.11.2016 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A
Uprzejmie informuję, że Gmina Bytom Odrzański w 2017 r. będzie kontynuowała realizację Programu priorytetowego NFOŚiGW pn. „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”. Dofinansowanie przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie Gminy Bytom Odrzański (bez ograniczeń dotyczących własności posesji, z których są usuwane odpady), obejmuje koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania lub zabezpieczania odpadów azbestowych (bez kosztów zakupu materiałów budowlanych). W związku z powyższym wszyscy zainteresowani usunięciem wyrobów zawierających azbest w 2017 r. powinni: - złożyć do dnia 05.01.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim wniosek o dofinansowanie kosztów usuwania wyrobów zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych, położonych na terenie Gminy Bytom Odrzański (pok. nr 10); - zgłosić w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (kserokopię zgłoszenia oraz zgodę Starostwa Powiatowego należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Bytomiu Odrzańskim do dnia 28.02.2017 r.).
Jednocześnie informuję, że prowadzący działalność gospodarczą i rolniczą, będą zobowiązani do złożenia w Urzędzie Miejskim informacji dotyczącej pomocy publicznej. Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|