![]() | Dziś: | 1 |
![]() | Wczoraj: | 855 |
![]() | Ten tydzień: | 1 |
![]() | Poprzedni tydzień: | 8444 |
![]() | Ten miesiąc: | 23078 |
![]() | Poprzedni miesiąc: | 24223 |
![]() | Od początku: | 2268852 |
Informacja nt. usuwania azbestu |
![]() |
![]() |
![]() |
Urząd Miejski | |||
Wpisany przez Administrator | |||
wtorek, 03 października 2017 08:06 | |||
Bytom Odrzański, dnia 03.10.2017 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A Informuję, że Gmina Bytom Odrzański zrealizowała przedsięwzięcie pn. „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap VII 2017 r.”, w ramach którego usunięto 13,76 Mg (1.208 m²) płyt eternitowych falistych. Inwestycja ta uzyskała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w wysokości 8.143,12 zł w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|