







![]() | Dziś: | 691 |
![]() | Wczoraj: | 980 |
![]() | Ten tydzień: | 5879 |
![]() | Poprzedni tydzień: | 4734 |
![]() | Ten miesiąc: | 5125 |
![]() | Poprzedni miesiąc: | 33832 |
![]() | Od początku: | 2421032 |
| Informacja nt. usuwania azbestu |
|
|
|
| Urząd Miejski | |||
| Wpisany przez Administrator | |||
| piątek, 22 listopada 2019 10:07 | |||
|
Bytom Odrzański, dnia 22.11.2019 r. Nasz znak: OŚ.604.19.2011 I N F O R M A C J A Informuję, że Gmina Bytom Odrzański zrealizowała przedsięwzięcie pn. „Usuwanie azbestu z obszaru Gminy Bytom Odrzański – etap IX 2019 r.”, w ramach którego usunięto 5,68 Mg (438 m²) płyt eternitowych falistych. Inwestycja ta uzyskała dofinansowanie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze, w wysokości 3.495,24 zł, w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2019-2023”.
Burmistrz Bytomia Odrzańskiego /-/ Jacek Sauter
|